اين بلاگ به مناسبت همه پرسي «رفتار شناسی و آمارگیری جنبش سبز در 22 بهمن سبز» آغاز به كار كرد. ما اميدواريم بتوانيم همين شيوه را ادامه دهيم و موضوعات ديگري را نير در آينده به همه پرسي بگذاريم. هدف ما به عنوان بخش كوچكي از جنبش سبز خودشناسي و خودباوري است. باشد كه بتوانيم كمكي به راه پر افتخار ميهن باشيم.

۱۳۸۸ بهمن ۱۴, چهارشنبه

عده ای از بچه های گروه 23 خرداد به مناسبت 22 بهمن سبز امسال پرسشنامه اي رو تهيه كرده اند با عنوان «رفتار شناسي و آمارگيري جنبش سبز در 22 بهمن».
هدف از این پرسش نامه شناخت پراکندگی آرمان های جنبش سبز است. اين پرسش نامه به كمك سرويس هاي رايگان گوگل فراهم شده است و پركردن اون امنيت شما را به خطر نمي اندازه. با پخش اين پرسش نامه اینترنتی در بین دوستان خود به شناخت هرچه بهتر جنبش سبز از خود كمك كنيد. دوستانی که بتونند این پرسش نامه رو به گروه های اینترنتی بفرستند، کمک بزرگی به هدف این پرسش نامه کرده اند. نتایج این پرسش نامه قبل از 22 بهمن منتشر و پخش خواهد شد.
اگر مایلید این پرسشنامه گوگلی رو در بلاگ خودتون نصب کنید، می تونید از کد iframe ی که در اینجا گذاشتیم استفاده کنید. برای این کار کافیه فقط کد iframe رو در ویرایشگر html خودتون کپی کنید (همون جور که ما در اینجا کپی کردیم)